Skip to main content

KUNTOSALIN YKSITYISVUOKRAUS

 

Kuntoilu kanssamme sulkuajalla ei ole loppunut, vaan se on muuttanut muotoaan!

Nyt maksamallasi jäsenmaksulla sinulla on mahdollisuus onlinepalveluiden ja vuokrapörssin lisäksi vuokrata kuntokeskuksen kerros yksityiskäyttöön!

Torstaista 13.1.2022 lähtien vuokraamme ala- ja yläkertaa erikseen eri seurueille. Vuokrattavat ajat on porrastettu niin, ettei eri seurueet kohtaa sisäänkäynnillä. Alakerran vuokraajalla on käytössään alakerran tilat, yläkerran vuokraajalla yläkerran tilat (pl. ryhmäliikuntasali striimauksen aikana). Huomioitahan tämän varausta tehdessäsi, sillä treenin aikana sinun on pysyttävä siinä kerroksessa, jonka olet varannut.

HUOM! Kuntosalin yksityisvuokraus poistuu torstaina 27.1. klo 00:00! Jatkossa pääset siis taas ilman varauksia salille!

1 Vuokrasopimus ja sen ehdot löydät tästä.  
Lue sopimus, sen ehdot ja käyttöohjeet tarkasti ennen kuin varaat itsellesi vuoron.

13.1.2022 lähtien voimassa oleva vuokrasopimus: 

2 Tulosta vuokrasopimus, täytä se ja allekirjoita jo kotona ennen vuorosi alkua.
Vuokrasopimus tulee toimittaa kuntokeskukseemme sille osoitettuun postilaatikkoon kuntokeskuksen sisäänkäynnillä. Mikäli sinulla ei ole tulostusmahdollisuutta, löydät vuokrasopimuksia kuntokeskuksen postilaatikon luota, kun saavut vuorollesi. Uusi sopimus vaaditaan jokaisesta vuokraamastasi vuorosta kävijätietojen vuoksi.

3 Varaa itsellesi yksityisvuoro onlineajanvarausjärjestelmästämme. Vuorot 13.1. eteenpäin tulevat varattavaksi tiistaina 11.1. klo 20!
Huom! Varatessasi vuoron sitoudut noudattamaan sopimuksen ehtoja. Sinulla voi olla vain 1 aktiivinen varaus kerrallaan. Varaukseen pääset tästä. https://locomotion.kulkuriaccess.fi/php/etusivu.php

4 Vuokraamallasi vuorolla voit olla sinä ja maksimissaan 5 perheenjäsentäsi tai entuudestaan sinulle tuttua henkilöä
Huom. Sinä päätät, kenet otat mukaan vuorollesi. Jokainen osallistuja tulee ilmoittaa vuokrasopimuksen ilmoittautumislomakkeessa. Voit ottaa vuorollesi myös henkilöitä, joilla ei ole vielä kuntokeskuksen asiakkuutta. Muistathan, että sinä tilan vuokraajana olet vastuussa sopimuksen mukaisesti tilan käytöstä. Henkilökuntamme tekee pistotarkastuksia ja varmistaa ehtojen noudattamisen sekä sen, että kaikki osallistujat on ilmoitettu ohjeidemme mukaisesti.

Olemme avanneet oman päivystysnumero siltä varalta, ettei ovi aukea varauksellesi. Päivtysnumero on 0503759059. HUOM! Numerossa ei käsitellä jäsenyys- tai muita asioita. Varmistathan ennen numeroon soittamista, että olet oikeaan aikaan paikalla, sillä ovi aukeaa varaukselle 15min kuluessa varauksen alkamisesta (esim. varaus 8:00-9:00, ovi aukeaa 8:00-8:15).

Mukavia sekä turvallisia treenihetkiä toivottaa kuntokeskuksesi henkilökunta.

 

Varausjärjestelmämme käyttöohjeet!

1 Ajanvarausjärjestelmän löydät tästä linkistä.
https://locomotion.kulkuriaccess.fi/php/etusivu.php

2 Luo itsellesi tunnukset järjestelmään
Käytä samoja personointitietoja (nimi, osoite, sähköposti yms) millä olet rekisteröitynyt kuntokeskuksemme asiakkaaksi. Salasanassa tulee olla aina iso alkukirjain.

3 Rekisteröitymisesi jälkeen.
Henkilökuntamme tarkistaa, että asiakkuutesi on voimassa ja jäsenmaksut maksettu, jonka jälkeen tunnuksesi yhdistetään asiakastietoihisi. Yhdistämisen jälkeen pääset kirjautumaan ja katsomaan varattavia tunteja ja tekemään varauksia.

4 Valitse itsellesi sopiva harjoittelupäivä ja aika. Vuorot 13.1. eteenpäin tulevat varattavaksi tiistaina 11.1. klo 20!
Torstaista 13.1. lähtien varattavissa olevat vuorot löytyvät nimellä Yks.vuoro Alakerta ja Yks.vuoro Yläkerta.  Keskiviikkoon 12.1. asti varatut vuorot kattavat edelleen koko keskuksen vuokran, vaikka vuoron nimi ajanvarauksessa muuttuukin.
Tunnilla ollessa tilaa ilmenee tunti varauskalenterissa vihreällä värillä. Tunnin ollessa täynnä ilmenee tunti liialla värillä. Punainen väri kalenterissa tarkoittaa tunnin olevan menneisyydessä.

5 Ongelmia järjestelmän kanssa?
Yleisimmät ongelmat varausjärjestelmässä ilmenevät jos sinulla on useampi asiakasprofiili järjestelmässämme tai olet rekisteröitynyt asiakkaaksemme eri nimellä kuin olet tehnyt tunnukset. Tässä tapauksessa henkilökuntamme ei voi yhdistää tunnuksiasi oikein asiakasprofiilisi.
-> Ota yhteys henkilökuntamme puhelimitse, jotta yhdistäminen voidaan saattaa valmiiksi.

Salasanassa tulee aina olla isoalkukirjain! Järjestelmä hyväksyy salasanasi myös ilman isoa alkukirjainta, mutta kirjautuessasi mobiililaitteella saattaa laitteesi automaattisesti kirjoittaa ison alkukirjaimen. Kirjain koot ollessa väärin järjestelmä ei päästä sinua sisään.