Skip to main content
Uncategorized

Danske Bankin e-laskutuksessa havaittu häiriö

Danske Bankin e-laskujen tilauksissa ja muodostumisessa on havaittu häiriö.
Häiriöstä johtuen osa Danske Bankin asiakkaista ei ole voinut luoda uusia e-laskuvaltuuksia eikä muodostettuja laskuja ole voitu lähettää kaikille asiakkaille e-laskuna. Sama koskee myös ainakin osaa asiakkaista, joilla Danske Bankin e-lasku on toiminut tähän asti normaalisti.

Niille Danske Bankin asiakkaille, joilla e-laskutus ei ole onnistunut, laskut on lähetetty poikkeuksellisesti paperisena siihen postiosoitteeseen, jonka asiakas on Locomotionille ilmoittanut.

Olemme ilmoittaneet havaitusta viasta laskutuspalvelumme tuottajalle Ropo Capitalille, joka selvittää häiriön syytä ja tekee parhaansa korjatakseen tilanteen pikimmiten.

Muiden pankkien e-laskutuksessa ei ole havaittu ongelmia.

Tiedotamme asian etenemisestä saatuamme lisätietoja.